لیسانسه های عاشق پزشکی

لیسانسه های عاشق پزشکی

لیسانسه های عاشق پزشکی

لیسانسه های عاشق پزشکی

قوانین سازمان سنجش برای دانش اموختگان لیسانس خواهان ادامه تحصیل در رشته ی پزشکی

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

یک امار کوچولو از معترضین!!!

با سلام خدمت همه ی بازدید کننده گان این مطلب

دوستان، من تا اواخر هفته ی اینده متن دادخواست رو تنظیم می کنم و برای استفاده و مطالعه ی افراد روی وبلاگ قرار میدهم

الان از دوستانی که در این راه ثابت قدم هستند و عزم جدی برای ابطال این مصوبه ی وزارت بهداشت دارند و قصد طرح دادخواست در دیوان عدالت رو دارند می خوام که در داخل نظرات اعلام کنند که یه امار کوچولو  به دست بیاد و حدود تعداد شکایات در گروه ما ،به دست بیاد

من همراه با دو نفر از دوستانم در هفته ی اینده درخواست خود رو به دیوان عدالت می فرستیم

پس تا حالا امار 3 نفر!!!

داخل نظرات منتظرتونم

با تشکر

  • مهدی سعیدی

نظرات  (۱۲۳)

من یه متن شکایت تنظیم کرده ام  میخوام بفرستمش  ادرس ایمیلت را بده تا واست بفرستمش و نظرت را بدونم
پاسخ:
با سلام
Farmah2221@chmail.ir
با تشکر
من میخوام تو کنکور 96 شرکت کنم،البته نمیدونم میتونم الان اقدامی کنم یا نه.....
من هم میخوام 96 شرکت کنم. منم هستم.
پاسخ:
با سلام
دوستانی که برای کنکور 96 برنامه ریزی کرده اند هم می توانند مشروط به شرکت کردن در کنکور 95 به دیوان شکایت کنند
به هر حال فرصت ایجاد شده با این اتحاد شاید دیگه تکرار نشه
به امید پیروزی
سلام
من هم می خوام تو کنکور ۹۵ شرکت کنم
اما واقعا نمی دونم قبول می شم یا نه
دوست داشتم اول امتحانم و بدم و در صورتی که خیلی خوب دادم و می دونم که قبول میشم شکایت کنم وگرنه نمی تونم الان بگم ۱۰۰درصد قبولم و انتخاب رشته می کنم
بعد کنکور خیلی دیر می شه؟
من دوست ندارم این فرصت و از دست بدم
پاسخ:
با سلام
هیچ کدوم از دوستان مطمئن نیستن قبول بشن اما مهم اینه که این اقدام ما اگر نتیجه بده راه رو برای داوطلبان کنکور 96 و سال های بعد هم هموار میکنه
پس دوستان حداکثر حمایت رو از این اقدام بکنن 
حداقل اینه که شکایت شما هیچ ضرری نداره و وقت و هزینه ی زیادی هم نمیبره
به امید یروزی

مشروط بر شرکت در کنکور 95؟من دانشجوی ارشدم و استاد راهنما با انصرافم موافقت نکرده نتونستم کنکور 95 شرکت کنم البته با وجود مدرک ارشد هم بعید میدونم که سال 96 بتونم کاری پیش ببرم ........امیدوارم که  مشکل لیسانسه ها حل بشه.........در هر صورت رای دیوان لازم الاجراست  و چون تعداد اعتراضات کم بوده و همه معترضان هم فقط دنبال گرفتن حق خودشون بودن و نه همه داوطلبان این مشکل هنوز حل نشده.با آرزوی موفقیت برای همگی.....
سلام دوستان گرام وگرامیان دوست.من به همراه یکی دیگر از دوستان خودم هم تمایل به پیگیری از طریق دیوان عدالت داریم ولی ساکن گیلان هستیم.مهم این هستش که همه باهم یکدل ویکصدا باشیم وبرای احقاق حق مسلم خودمون تومسیرقانونی قراربگیریم.همانطوریکه خانم بهتاش یا آقای یوسفوند وآقای رضایی یا خانم کریمی به تنهایی تونستن به مقصدبرسند.به قول عطار((توپای در ره درنه وهیچ مپرس***خود راه بگویدت چون باید رفت))
 مطمئن هستم که این مطالبه وجو ایجاد شده مبارک خواهدبود.
پاسخ:
با سلام
من اطمینان دارم با وجود افرادی مثل شما حتما این اعتراضات به نتیجه میرسه
به امید پیروزی
سلام متن شکایتی را که تنظیم کرده ام را فرستادم  امیدوارم مثمر ثمر واقع بشه  در ضمن ما 10نفری میشیم از کردستان میخوایم با هم شکایت کنیم
به هیوای سه رکه وتن
دوستان نکاتی را که به نظرتون میتونه در موفقیت و جلب نظر دیوان عدالت اداری کمک میکنه را به مدیر بفرستید تا همه استفاده کنیم
پاسخ:
بله این مورد بسیار مهمه
حتما دوستان موضوع همفکری رو فراموش نکنند
هر کس چیزی به ذهنش رسید اینجا بذاره و اگر کسی داخل اشنایانشون وکیل هست حتما باهاش مشورت کنه و نتیجه رو اینجا بگه
به امید پیروزی
جناب کارخیران عزیز،سلام.ممنونیم ازاینکه برای مدیریت سایت وقت وانرژی صرف می کنید.لطفا درمورد راه اندازی گروه تلگرامی هم با درنظرگرفتن نظرات دوستان تصمیمی اتخاذ بفرمایید.بی شک درادامه ی مسیر، داشتن این گروه،کارکردهای مختلف وموثری خواهد داشت.
ضمنا یک سوال از شما دارم و ان اینکه فارغ التحصیل چه رشته وکدام مقطع هستید؟باتشکر
پاسخ:
با سلام
من فارغ التحصیل رشته ی مهندسی برق مقطع لیسانس هستم
گروه تلگرام هم انشاءالله ایجاد میکنیم
سلام دوستان منم میخام کنکور 95شرکت کنم و مصمم که قبول شم و بتونم رایگان تحصیل کنم....امیدوارم اعتراض منم ب گوش مسئولین برسه
پاسخ:
با سلام
ممنون از حمایت شما
امیدوارم شما نیز با شکایتتون کمک بزرگی به اینده ی خود و دوستان هم شرایط خودتون کنید
به امید پیروزی
منم هستم و به شدت طرفدار شما هستم
پاسخ:
با سلام
ممنون از حمایت شما
اگر متحد باشیم حتما حقمون رو می گیریم من اطمینان دارم
به امید پیروزی
سلام دوستان توی درخواستتون فقط به فکر لیسانسه ها نباشید  مقاطع بالاتر را هم ذکر کنید

ممنون
پاسخ:
با سلام
اگر قانون ممنوئیت برداشته بشه مقاطع بالاتر هم میتوانند به صورت رایگان تحصیل کنند
انشائ الله شما هم تو این راه ما رو کمک کنید
به امید پیروزی
با سلام
بنده هم هدف اصلیم و برنامه ام برای کنکور 96 هست. ولی برا 95 هم ثبت نام میکنم و صدالبته مصمم هستم که هر کاری لازم باشه همین امسال انجام بدم تا با کمک دوستان به حق قانونی خودمون برسیم.اگه متن شکایت رو قرار بدین تا ما هم تنظیم کنیم دادخواست رو ممنون میشم. اقای کارخیران من براتون ایمیل فرستادم لطفا چک کنید ایمیلتون رو.ممنونم.
پاسخ:
با سلام
تشکر از حمایتتون
متن شکایت هفته ی اینده اماده میشه
ایمیلتون رو دریافت کردم
به امید پیروزی
سلام متن شکایت من را خوندید ؟؟چطور بود؟؟ بفرستمش یا ویرایش میخواد؟؟
چرا زودتر گروه تلگرامی را نمیسازید؟؟خیلی راحتتر ارتباط خواهیم داشت؟؟
پاسخ:
با سلام
اره متن شکایت رو خوندم
با اینکه کامل بود اما بهتره شما کمی صبر کنید تا انشائالله دادخواست کامل تری ایجاد بشه و همه ی دوستان از دادخواست کامل تر استفاده کنند
پیشنهاد من اینه که تا اخر هفته ی بعد صبر کنید تا با استفاده از نظرات دوستان هر چه بیشتر دادخواست کامل بشه و حتی الامکان از رفع نقص خوردن به دادخواست و طولانی تر شدن فرایند رسیدگی به ان جلوگیری بشه
به امید پیروزی
منم هستم
سلام من شخصا با معاون معاون وزیر بهداشت صحبت کردم (یعنی میشه معاون دکتر لاریجانی معاون دکتر هاشمی در حقیقت مثل اینکه)..لازم به ذکره پارتی ومارتی هم نداشتم و تلفنی و با سماجت زیاد باهاشون صحبت کردم ..ایشون گفتند که نمیدونم اونا جوون تر هستند و حداقل باید یک بار رایگان استفاده کنند و توجیهاتی از این منظر ولی وقتی گفتم رفرنس این قانون کجاست و منبعش چیه هیچی نگفتندو درخلال صحبت هاشون مث اینکه گفتند 34 هزار نفر تا الان مث اینکه لیسانسه ها ثبت نام کرده اند در کنکور و لی مشکل این بود مث اینکه گفت چون دیوان گفته اگه روزانه پذیرفته بشوند پول نباید بدهند الان صورت مساله را پاک کرده اند ...یعنی فقط مشکل پول بوده و نه نگرانی از بچه های دیپلم و ...و وقتی پرسیدم اگه دیوان رای به ابطال این مصوبه (!!!حتی مصوبه  هم نیست که حتی اگه بود اون را هم میشد لغو کرد طبق قانون)را لغو کنه شما می پذیرید گفت آره مثل قبلا که پذیرفتیم!!!
متن رأی شماره 9210090905800734 هیأت عمومی نیز به قرار زیر است:
" با توجه به این که مطابق ماده 7لایحه قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب سال 1358، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل کشور به صورت رایگان و در قبال تعهد خدمت برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند مورد حکم مقنن قرار گرفته و پرداخت شهریه در فرضی اعمال می شود که کسی مایل به تحصیل رایگان نباشد و در سایر قوانین دلیلی بر محدودیت تحصیل رایگان در مراکز آموزش عالی فقط در یک مقطع وجود ندارد و از طرفی مطابق ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1380، دریافت هر گونه وجه، کالا و خدمات تحت هر عنوان از اشخاص حقیقی و حقوقی توسط وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی غیر از مواردی که در مقررات قانونی مربوط معین شده یا می شود، ممنوع اعلام شده است، بنابراین قسمت اول بند 3 مصوبه چهل و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر پرداخت شهریه تحصیل در مقطع دکترا توسط داوطلبی که در مقطع کارشناسی از آموزش رایگان برخوردار بوده است، مغایر احکام مقنن به شرح فوق الذکر است و به استناد بند 1 ماده 12 و ماده 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ابطال می شود.- رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری " 

این یعنی رسمن که ما قانون را قبول نداریم....رسمن در روز روشن میگن قانون یعنی حرف ما ..عقیده ما ..بادمون باشه امام خمینی (ره) گفتند در جواب کسانی که قانون را قبول نداریم فرمودند ..قانون شما را قبول ندارد..مگه میشه یه نفر با نظر خودش بر خلاف قانون اساسی قانون دیوان عدالت و مهمتر از همه صحبت امام خمینی که مظهر این نظام  هستند قبول نداشته باشه !!!!واقعن فقط تعجب آوره !!!!!!!!!!!!!اصلن در مخیله ام نمیگنجه ..ضمنا در تاپیکی نوشته که مرجعی بالاتر گفته دیوان حق دخالت در وزرات بهداشت را نداره !!این دروغ محضه اونجاهایی که دیوان نمیتونه دخالت کنه در سایت خود دیوان نوشته و یا اینکه سال آینده نمی تونین که اصلن شرکت کنند ،مگه می تونند !!ای فقط تهدید هست ووخب قانون بالاتر از همه افراد هست !!!!
سلام
باید بگم من  با اینکه تهرانی نبودم سه شنبه  خودم شخصا رفتم دیوان عالی اعدالت تهران و شکایتمو ثبت کردم و گفتم دستور موقت میخام گفتن 2 هفته دیگه.
قاضی که تو دیوان بود و برای مشورت رفتم پیشش گفت به احتمال90 درصد رای دیوان به نفغته.
خانم بهار میشه متن شکایت را به من هم ایمیل کنید منم میخوام شکایت کنم و دوست داشتم بهم کمک نمائید
ایمیل من soleymanpaknyat@gmail.com
ممنون میشم
سلام مجدد دوستان بهتره که یک متن تو این وبلاگ بذاریم و با ادیتش کنیم و بعد یک شکایت با چند شاکی ارسال کنیم تا ابعاد قضیه هم مشخص بشه و لی علی القاعده اگه دیوان نخواد به نفع ما رای بده با توجه به رای قبلی به 

تاریخ: 22 دی 1394


کلاسه پرونده: 94/834
شماره دادنامه: 1205
خودش را زیر سوال می بره واهیت سازمان خودش را !!!!بنظر من در صورت مستندات کافی و دادخواست  معقول ینظرم رای دیوان نه 90 درصد که 100 درصد به نفع ما است ..بنظر من حتا مجلس هم نمیتونه اگه وزارت بهداشت فرض محال بخواهد لابی کنه و دولت لایحه بده هم ما را محرو کنه به 2 دلیل 1 اینکه قانون عطف به ماسبق نمیشه و دلیل مهمتر اینکه مطمنا شورای نگهبان مخالف با قانون اساسی تشخیص میدهد این مصوبه را ...فقط لازم با هم متحد باشیم و خسته و نا امید نشویم در هیچ شرایطی
من بخاطر اهمیت این کامنت دوباره کانتمو تکرار می کنم 
سلام من شخصا با معاون معاون وزیر بهداشت صحبت کردم (یعنی میشه معاون دکتر لاریجانی معاون دکتر هاشمی در حقیقت مثل اینکه)..لازم به ذکره پارتی ومارتی هم نداشتم و تلفنی و با سماجت زیاد باهاشون صحبت کردم ..ایشون گفتند که نمیدونم اونا جوون تر هستند و حداقل باید یک بار رایگان استفاده کنند و توجیهاتی از این منظر ولی وقتی گفتم رفرنس این قانون کجاست و منبعش چیه هیچی نگفتندو درخلال صحبت هاشون مث اینکه گفتند 34 هزار نفر تا الان مث اینکه لیسانسه ها ثبت نام کرده اند در کنکور و لی مشکل این بود مث اینکه گفت چون دیوان گفته اگه روزانه پذیرفته بشوند پول نباید بدهند الان صورت مساله را پاک کرده اند ...یعنی فقط مشکل پول بوده و نه نگرانی از بچه های دیپلم و ...و وقتی پرسیدم اگه دیوان رای به ابطال این مصوبه (!!!حتی مصوبه  هم نیست که حتی اگه بود اون را هم میشد لغو کرد طبق قانون)را لغو کنه شما می پذیرید گفت آره مثل قبلا که پذیرفتیم!!!
آقا سلیمان اینحا مینویسم بفیه هم ببینن
دوستان این مواردو حتما تو شکایتتون بیارید:

1)طبق روال آموزشی هر فرد می‌تواند با احتساب ۴ سال مقطع کارشناسی ـ ۳ سال کارشناسی ارشد ـ ۴ سال مقطع دکترا در مجموع از ۱۱ سال آموزش رایگان در دوران دانشگاه برخوردار باشد که در این مورد با کسر ۴ سال دوران کارشناسی حق تحصیل رایگان به مدت ۷ سال محفوظ است


2. بند "و"دفترچه شماره ۱ مغایر با اصل ۳۰ قانون اساسی در راستای تحصیل رایگان جوانان ایرانی تا حد خودکفایی و همچنین ماده ۷ لایحه قانونی اصلاح مواد ۷و ۸ قانون تأمین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب ۱۳۵۸ و ماده ۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۱۳۸۰ مبنی بر ممنوعیت دریافت هر گونه وجه از اشخاص حقیقی توسط وزارتخانه‌ها است که در به آن اشاره شده است.



3.مقطع لیسانس با دکتری فرق دارد و چرا که ما طبق قانون میتونیم در رشته های روزانه مقاطع تکمیلی شرکت کنیم اما به چه دلیل در آزمون سراسری نمیتونیم در رشته های دکتری ادامه تحصیل دهیم؟

4-طبق دفترجه ی امسال افراد دارای مدرک کاردانی میتواند در آزمون سراسری شرکت کند و در صورت قبول شدن در رشته روزانه ادامه تحصیل بدهد اما یک فرد دارای مدرک کارشناس نمیتواند. مگر هر دو در دانشگاه داری مدرک نیستند؟مگر هردو یک بار از امکانات رایگان استفاده نکردند؟

مدارک مربوط به رای خانم بهتاش و اقای یوسفوند رو ضمیمه کنید و بنویسید امسال طبق دفترجه نه تنها به رای دیوان بی اعتنایی شده بلکه کاری کردن که کارشناسی ها نتونن برن روزانه.و بنویسید کدام قانون کارشناسی ها را از انتخاب رشته ی روزانه منع میکنه؟
بازم سوالی بود در خدمتم/
دوستان برای تنظیم دادخواست باید به وکیل مراجعه کنیم؟ در ضمن من تهران نیستم.. دادخواست رو باید پست کنم به دیوان؟
بهتر نیست زمانی که کنکور دادیم و مطمئن شدیم پزشکی قبول میشیم شکایت کنیم؟ چه زمانی طول میکشه تا دیوان رای رو اعلام کنه؟
با تشکر از مدیر وب
پاسخ:
با سلام
با توجه به اینکه امسال وزارت بهداشت برای لیسانسه ها  در مقطع دکترای حرفه ای ممنوئیت تحصیلی ایجاد کرده اقدام علیه این مصوبه در این زمان بسیار منطقی تر می باشد
چراکه اگر از بین دوستان، کسی در کنکور 95 قبول شد در صورت صدور رای دیوان منع تحصیلی برداشته می شود و همچنین دوستانی که دارند برای کنکور 96 اماده می شوند هم، در صورت صدور رای دیوان به صورت یک دل و بدون شک و تردید و استرس می توانند سال دیگه برنامه ریزی کنند و درس بخونن
با این حال پیشنهاد می کنم شما هم در این اتحاد شرکت کنید
به امید پیروزی
بنظر من اون بخش از رای دیوان مهمتر از همه این ها است و باید به دیوان روی این تمرکز کنیم 
با توجه به این که مطابق ماده 7لایحه قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب سال 1358، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل کشور به صورت رایگان و در قبال تعهد خدمت برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند مورد حکم مقنن قرار گرفته و پرداخت شهریه در فرضی اعمال می شود که کسی مایل به تحصیل رایگان نباشد و در سایر قوانین دلیلی بر محدودیت تحصیل رایگان در مراکز آموزش عالی فقط در یک مقطع وجود ندارد و از طرفی مطابق ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1380، دریافت هر گونه وجه، کالا و خدمات تحت هر عنوان از اشخاص حقیقی و حقوقی توسط وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی غیر از مواردی که در مقررات قانونی مربوط معین شده یا می شود، ممنوع اعلام شده است،
این از همه مهتر است بنظرم که بگه اصلن توجهی به رای شما نداشته وزرات بهداشت و خودسرانه این تصمیم را گرفته 
و یک نکته جالب این محدودیت فقط برای کارسناسی های روزانه است..
مثلا اگه ارشد و دکتری اش را روزانه خوانده باشه با اینکه مدت تحصیل اش از کارشناسی بیشتر است میتونه شرکت کنه !!!!
و رای مربوط به آقای رضایی که جدید دترین را یدیوان است و کمتر بهش توجه شده چون 22 دی همین امسال ابلاغ شده است 
به این لینک 
http://divan-edalat.ir/show.php?page=ahoshow&id=9856
هیچ جمله ای بنظرم تو این رای از این مهمتر نیست :
متن رأی شماره 9210090905800734 هیأت عمومی نیز به قرار زیر است:
" با توجه به این که مطابق ماده 7لایحه قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب سال 1358، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل کشور به صورت رایگان و در قبال تعهد خدمت برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند مورد حکم مقنن قرار گرفته و پرداخت شهریه در فرضی اعمال می شود که کسی مایل به تحصیل رایگان نباشد و در سایر قوانین دلیلی بر محدودیت تحصیل رایگان در مراکز آموزش عالی فقط در یک مقطع وجود ندارد و از طرفی مطابق ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1380، دریافت هر گونه وجه، کالا و خدمات تحت هر عنوان از اشخاص حقیقی و حقوقی توسط وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی غیر از مواردی که در مقررات قانونی مربوط معین شده یا می شود، ممنوع اعلام شده است
نه خانم مه کامه 
این روند حدود 2-3 ماه طول میکشه تازه این مقدار هم بخاطر اینکه قیلا دیوان را یداده وگرنه حداقل یکسالی طول می کشید ولی چون دیوان 3-4 بار را یداده طبق این بند که در این لینک آمده 
http://divan-edalat.ir/show.php?page=ahoshow&id=9856
مطابق ماده 92 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مقرر شـده است کـه، « چنانچه مصوبه ای در هیأت عمومی ابطال شود، رعایت مفاد رأی هیأت عمومی در مصوبات بعدی الزامی است، هر گاه مراجع مربوط مصوبه جدیدی مغایر رأی هیأت عمومی تصویب کنند، رئیس دیوان موضوع را خارج از نوبت بدون رعایت مفاد ماده 83 این قانون و فقط با دعوت نماینده مرجع تصویب کننده، در هیأت عمومی مطرح می نماید.


آقا احسان درست میگن من هر سه  رای که این زمینه صادرشده پرینت گرفتم و پیوست کردم
دیوان اگه رای به نفع ما نده خودشو میبره زیر سوال...
دوستانی که می خواین شکایت تنطیم کنید متنشو بدید یه وکیل هم نگاه کنه.

تنها قانونی که در مورد تحصیل رایگان در دانشگاه هست قانون  حق تحصیل اطفال و جوانان ایرانی  مصوب 1354 و اصلاحیه اون مربوط به شورای انقلاب سال 58 هست که در هیچ جای اون قانون اشاره ای به منع تحصیل مجدد نشده و تنها گفته هر کسی که رایگان خونده تعهد کار به دولت داره. هیچ تفسیریه ای هم شورای نگهبان برای این قانون نزده . فقط دو تا تفسیریه داره که هیچ ربطی به تحصیل مجدد نداره. رعایت عدالت و ... شاید از لحاظ تئوری صحیح باشه ولی قانونی برای اون نداریم.  این برگ برنده ما هست وهیچ بخشنامه داخلی وزارت بهداشت یا علوم یا سنجش نمیتونه چیزی خارج از این قانون باشه. حتما به این قانون استناد کنید

حتما حتما  متن این قانون رو از اینترنت پیدا کنید و تو شکایتتون به اون استناد کنیدو چون دیوان اگراز لحاظ قانونی شکایت نقص داشته باشه دو باره اون رو برگشت می زنه و مراحل طولانی میشه.  حتما حتما اگر اسمی از بخشنامه وزارت بهداشت می برید اونو از اینتر نت پیدا کنید و ضمیمه شکایت کنید یا اگه اسمی از دفترچه سنجش می برید پرینت اون قسمت رو هم ضمیمه کنید. 


خیلی ها تازه اصلن اطلاع ندارند از اونهایی که کارشناسی روزانه دارندو ثبت نام کردن با توجه به سنوات قبل و حتی سنوات قبل این ماده تبصره ها را قرمز م یکردندو بلد می کردند امسال خیلی خیلی مبهم نوشتند بدون استناد بدون هیچ مصوبه  داخلی حتی(که اگه مصوبه داخلی هم باشه مهم نیست )در را ی دیوان نوشته شده شورای گسترش علوم پزشکی و شبیه این اصلا صلاحیت ورود به این موضوع را ندارد..و خیلی به صراحت ذکر کرده اصلا قانونی وجود ندارد که منع کند فقط یکبار تحصی در یک مقطع را !!!این بند خیلی جالبه بندوچونب را ی غیر پزشکی ها گفته میتونند شبانه بخوننددو پول بدهندو لی پزشک اصلن روزانه نرن!!!مگه تو قانون اساسی اصن مهندسی و پزشکی داریم!!!!!!!!!واقعن این نوشتار خیلی خیلی خیلی خیلی مبتدیانه بوده است ..فرای تصور است بنظرم!!!
خانم بهار میشه ایمیلتون یا آدرس تلگرامتون را بهم بدید منم یه متن شکایت تنظبم کرده ام واسم ویرایش کنید و دوباره بفرستید تا شکایتم بهتر بشه؟؟
شماره تلگرام من 09371604034

ممنون میشم خیلی مهمه واسم کمکم کنید
در ضمن داشتن تعهد به دولت هم هیچکونه منعی برای تحصیل مجدد ایجاد نمی کنه. چون این تعهد شما در کلیه مقاطع می تونه تجمیع بشه . برای خانمها اگر بعد از یکسال کار پیدا نشد اتوماتیک تعهد حذف میشه.آقایون هم سربازی از مدت تعهدتون کم میشه و هر جایی کار کنید و براتون بیمه رد کنه هم حتی اگه کار آزاد هم باشه جزو تعهد حساب میشه
 نگران این بندش اصلا نباشید.


بهار چه زمانی دادخواستت رو دادی دیوان؟
قاضی بهت چی گفت دقیقا؟
آقا سلیمان بالا نوشته
باسلام خدمت همه ی دوستان .خیلی خوشحالم که میبینم همه باهم متحد شدیم وهرکسی به اندازه ی توانایی وشرایط خودش به دنبال پیگیری موضوع است.یکی از دلایلی که می تونیم توی دادخواست ازش استفاده کنیم به عنوان اثبات حق ما در تحصیل رشته های پزشکی،دندانپزشکی وداروسازی رو براتون یادآوری می کنم.
از 9سال پیش دانشگاه علوم پزشکی تهران از فارغ التحصیلان کارشناسی برای ورود به رشته ی پزشکی آزمون می گیره وقبول شده ها هم رایگان تحصیل میکنند.لینک ثبت نام رو هم براتون میزارم.
http://education.tums.ac.ir/IPPWebV1C037/Persian_WebUI/Templates/WebSiteTemplate1/WebSiteFile984.aspx?MainInformationID=2911
حالا باید از مسئولان محترم وزارت بهداشت وبویژه معاونت محترم آموزشی این وزارتخونه  پرسیدکه اگه مبنا برمحرومیت تحصیل فارغ التحصیلان کارشناسی هست چرا درمورد این آزمون بخصوص دانشگاه تهران بی تفاوت هستیدونظرشخصیتون رو در مورد آزمونی که دانشگاه تهران میگیره هم اعمال بفرمایید.ولی مطمئنم که هیچوقت نمی تونید اینکار رو انجام بدهید چونکه نظرتون خلاف قانون است.
آقا امید با احترام بنظر من این موضوع متفرقه است !!!اینطوری توپ تو زمین ما هاست !!!ما باید تمام حواسمون سمت مصوبه دیوان عدالت اداری باشه که اون خودش میتونه همه مشکلات را حل کنه ..با باز شدن این موضوع چون ما دقیقا نمیدانیم قواین را کلاف سردرگم تر میشه 
جواب بی نام:
من سه سنبه رفتم تهران و شکایتمو دادم.
اول رفتم برای ثبت دادخواست اقایی که مسئول بود گفت برو پیش اقای دکتر...(اسمشونمیگم شاید درست نباشه)ازش مشورت بگیر.
کامل قضیه رو برای آقایه که خودش قاضی بود گفتم و رای های دیوانو و دفترچه ی امسال و سال قبل رو بهش نشون دادم.گفت که شکایتتو بنویس .گفت یکم روند طول میکشه ولی اگه بنویسی دستور موقت،موقتا رای میدن تا تکلیفتو بدونی تا رای قطعی.
گفتم احتمال داره رای به نفعم بدن گفت با توجه به اینکه این حرفشون مخالف اصل 33 قانون اساسیه به احتمال 90 درصد به نفعت رای میدن.
آقا سلیمان براتون ایمیل فرستادم
سلام ، من هنوز از درسم 1 سال مونده، کارشناسی فیزیک هسته ای امیرکبیر
بنظرتون انصراف بدم یا بعد کارشناسی کنکور پزشکی بدم?
فقط دو ترم از درسم مونده اگه بخوام انصراف بدم چقدر باید هزینه بکنم?
ممنون میشم منو راهنمایی کنید
آره اونجا هم هستم
کلا هر جا درمورد این قضیه باشه حضور فعال دارم
:)
بچه ها بنا به تجربه پارسال این بحث ها رو بخصوص تو انجمن کنکور مطرح نکنید. 

پارسال دانشجوهای پزشکی تونجا که اشتیاق لیسانسه ها رو دیده بودن رقته بودن دانشگاهاشون طومار نوشته بودن و امضا جمع کردن مه لیسانسه ها رو وزارت محروم کنه.

برید نوشته های کاربری به اسم Dynamic روسرچ کنید. متوجه میشید هرفمو . بهتر از همه گروه تلگرامه.
mike  حرفت کاملا درسته

ما یه گروه تلگرامی داریم از بچه هایی که پارسال شرکت کردن و دو نفرمون هم قبول شدن. که الان هم شکایت کردن دیوان. من شمارمو تو پیام خصوصی به استارتر دادم. اگر تمایل داشتن می تونیم از اون گروه استفاده کنیم یا یه گروه جدید ایجاد کنید
mike  راهی برای ارتباط برقرا کردن با اونها نیست؟
سلام
آقا امید گفتین :از 9سال پیش دانشگاه علوم پزشکی تهران از فارغ التحصیلان کارشناسی برای ورود به رشته ی پزشکی آزمون می گیره وقبول شده ها هم رایگان تحصیل میکنند.لینک ثبت نام رو هم براتون میزارم
یعنی اگر کسی از بچه های لیسانس دانشگاه روزانه تهران پزشکی قبول بشه حق ورود نداره و تنها با این شرط و گرفتن آزمون ورودی می تونه در اونجا تحصیل کنه؟

سلام من هدفم کنکور96ولى امسال هم شرکت کردم و مطمئنم هممون بازهم به صورت رایگان رشته موردعلاقمونو میخونیم
به نظر من برای دانشجوهای پزشکی قبولی لیسانسه ها در رشته های دکترای حرفه ای فرقی نداره.
اصلا دانشجوی پزشکی اینقدر سرش شلوغه و بیکار نیست که نمیاد تو انجمن کنکور این مطالب رو دنبال کنه.
اینا که تو پروفایلشون نوشتن دانشجوی پزشکی همون نوجوون هایی هستن که در ارزوی پزشکی ان و احیانا فارغ التحصیلان شبانه که حالا میخوان کنکور بدن و حضور ماها رو زنگ خطری برا خودشون میبینن.بخاطر همین تو انجمن کنکور همش ایه یاس میخونن که تو دل ماها رو خالی کنن.به نظر منم اصلا دیگه تو انجمن کنکور مطلب نزاریم که اینا دارن روش حساس میشن.همون گروه تلگرامی برامون بهتره که بسی سرری باشه
دوستان مشکل اصن انجمن و ..نیست ..مشکل اینه که ما با ید متحد شیم و متن را ببریم دیوان عدالت اداری ..وزرات هم بخاطر حرف دانشجو این ها محروم نکرده بیسانسه ها را ..فقط و فقط بحث سر پوله و لاغیر!!!!مگه بیان درس بخونند و پول ندهند ..بخصویص اینکه الان تقریبن نصف ورودی جدید پزشکی لیسانس روزانه دارند و رسمن دارن زیاد میشن ..این رای دیوان مخالف قانون اساسی است و همین !!!
... اصل....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رای دیوان مخالف قانون اساسی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشین اشتباه شد ...شرمنده!!!!این  مصوبه وزارت بهداشت مخالف قانون اساسی هست !!!شرمنده اشتباه شد !!!!
خانم بهار اینکه شما نوشتین دستور موقت یعنی چند ماه دیگه رای دیوان بهتون اعلام میشه؟
سرکارخانم سارا،با سلام.دانشگاه تهران چندسالی هست که علاوه برآزمون سراسری ازبین فارغ التحصیلان کارشناسی هم دانشجوی پزشکی جذب میکنه.این خودش میتونه به عنوان یه دلیل باشه درجهت اثبات اینکه تحصیل فارغ التحصیلان کارشناسی در پزشکی روزانه منع قانونی نداره. 
دوستان محترم،یادمون باشه حق تحصیل رایگان براساس شرکت درآزمون رقابتی ،ازحقوق اساسی تمام شهروندان جمهوری اسلامی ایران بوده وهست.فقط موقعی میتونن از ما شهریه بگیرن که حد نصاب قبولی در دوره های روزانه را نیاورده باشیم وخودمون داوطلبانه بخواهیم در ازا پرداخت شهریه ،تحصیل کنیم.من خودم کارمند هستم.هیچ معنی ای نداره دانشگاهی که با پول مالیات ویا پول نفت اداره میشه از مایی که  تو آزمون دوره های روزانه قبول بشیم بخاد پول بگیره.
نکته ی مهمی رو هم خاطرنشان میکنم که باعث آسودگی خیالتون بشه.وقتی شما شرایط عمومی شرکت تو آزمونی  رو دارید ودر نتیجه ی اون آزمون رتبه ای رو میارید که حد نصاب لازم برای قبولی در دوره های روزانه ی پزشکی رو داره ،هیچ دستگاه اجرایی(مثل سازمان سنجش ویا وزارت بهداشت)نمی تونه از انتخاب رشته ویا ثبت نام شما جلبوگیری کنه،چون برای این شخص"ایجاد حق"شده.
حالا اینکه یه مسئولی میادوسلیقه ونظرخودش رو میخاد تحمیل کنه یه بحث دیگه است که میشه از مراجع قانونی باصبر وحفظ آرامش به نتیجه ی مطلوب رسید.فقط خواهش میکنم که امیدوار باشیم چونکه حق با ماست وعاقبت ما برنده میشیم و روپوش  سفید پزشکی رو خواهیم پوشید.
یادمون باشه این مسئله برای افرادی مثل ما که قراره 7 سال بدترین شرایط درسی وتحصیلی وکاری رو تحمل کنیم_البته بخاطر علاقه وهدفمون_بیشتر از یه دستگرمی بحساب نمیاد.
تقدیم به شما((همتم بدرقه ی راه کن ای طایر قدس***که دراز است ره مقصدومن نوسفرم))
پاسخ:
با سلام
استدلال جالبی بود
با تشکر
سلام 
ممنون آقا امید بابت پاسختون
تعجب نکنید!!این خبر ربط به ما داره ...بالاخره بعد از مدت ها وزارت بهداشت حق فنی داروخانه ها را حذف کرد آن هم با رای دیوان عدالت اداری!!
http://www.jahannews.com/fa/doc/news/474929/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AD%D9%82-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84
سلام دوستان من کارشناسی ارشد خوندم هر دو از دانشگاه دولتی وقتی دیدم چنین مصوبه ای اومده خیلی ناراحت شدم با ذوق و شوق داشتم برای کنکور تجربی میخوندم.به نظر شما ادامه بدم امیدی هست یا خیر؟

اخه من هزینه شرکت در دانشگاه بین الممل رو ندارم
پاسخ:
با سلام
این مصوبه ی وزارت بهداشت غیر قانونیه و حتما ایطال میشه
شما به تلاش خودتون در جهت درس خوندن ادامه بدین و در کنار اون تلاش کنید برای ابطال این مصوبه!
اینجا هم که فرصت خوبی پیش اومده تا افراد با شرایط یکسان گرد هم بیاند و یک صدا اعتراض کنند
شما هم تو این اتحاد شریک باشید
به امید پیروزی
سلام دیروز وکیلم زنگ زد گفت نامت آمادست شنبه بیا بگیرش همین فردا تا ظهر بقیه کاراشو میکنم پستش میکنم.
پاسخ:
با سلام
اگه ممکنه یه نسخه شو برای من بفرستید تا برای مطالعه و استفا ده ی دوستان روی وبلاگ بزارم
به امید پیروزی
دوستان اگر میخواید اعتراض کنید به کل بند (واو) اعتراض کنید چون این بند کلش غیر قانونی و ظالمانه است.
واقعا ظلمی از این روشن تر نیست که فقط اجازه قشر پول دار و بی درد جامعه میده معلوم هست اون کسی که این قانون رو نوشته اصلا نه ادم خدا شناسی بوده و دنیا طلب و پول دوست
انشالله با همکاری دوستان این بی عدالتی رو اصلاح مینیم
دوستان من تا اخرش با شما هستم و پشتتون هر گونه حمایتی از دستم بر بیاد انجام میدم
دوستان عزیز لطف کنند هر کسی که دادخواست اش را آماده کرد موارد کلی اش ررا اینجا بگذاره تا همه استفاده کنند برای داخواستشون و یک نکته دیگر حتمن 3 تا رای دیوان را حتما و حتما وحتما و حتما ضمیمه کنید مخصوصن رای آخرین دیوامن که دیگر فوق فوق فوق فوق فوق فوق فوق اظهر من الشمس هست که گفته 
http://www.divan-edalat.ir/show.php?page=ahoshow&id=9856
متن رأی شماره 9210090905800734 هیأت عمومی نیز به قرار زیر است:
" با توجه به این که مطابق ماده 7لایحه قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب سال 1358، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل کشور به صورت رایگان و در قبال تعهد خدمت برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند مورد حکم مقنن قرار گرفته و پرداخت شهریه در فرضی اعمال می شود که کسی مایل به تحصیل رایگان نباشد و در سایر قوانین دلیلی بر محدودیت تحصیل رایگان در مراکز آموزش عالی فقط در یک مقطع وجود ندارد و از طرفی مطابق ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1380، دریافت هر گونه وجه، کالا و خدمات تحت هر عنوان از اشخاص حقیقی و حقوقی توسط وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی غیر از مواردی که در مقررات قانونی مربوط معین شده یا می شود، ممنوع اعلام شده است، بنابراین قسمت اول بند 3 مصوبه چهل و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر پرداخت شهریه تحصیل در مقطع دکترا توسط داوطلبی که در مقطع کارشناسی از آموزش رایگان برخوردار بوده است، مغایر احکام مقنن به شرح فوق الذکر است و به استناد بند 1 ماده 12 و ماده 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ابطال می شود.- رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری " 
دوستان کسی دادخواستشو تهیه کرد اینجا بذاره ما هم بفرستیم. ممنون
جواب مه کامه
دستور موقت زمانی داده میشه که مثلا زمان زیادی برای گرفتن رای طول بکشه یا وضعیت بغرنج باشه من چون احتمالشو دادم زمان زیادی برای دادن رای نهایی طول بکشه یعنی حتی ممکنه تا زمان اعلام نتایج،درخواست دستور موقت کردم.
دستور موقت به این صورته که با توجه به مدارک و مستندات میان تصمیم میگیرن که مثلا این کار سنجش قانونی هست یا نه مثلا با مدارک من میگن این بند واو دفترچه بنظر قانونی نیست، ولی رای صادر نمیشه میان اعلام میکنن که سنجش در این مورد دست نگه داره و اقدامی در این زمینه نکنه و مثل روال قبل از این بند عمل کنه تا زمانی که رای نهایی صادر بشه و تو رای نهایی مشخص میشه که این بند دفترچه کلا ابطال بشه یا نه.و مهم همون رای نهایی هست.
دوستان عزیز که میخواهید دادخواست را پست کنید ادرس دیوان عالی عدالت الان  دیگه خیابان بهشت نیست رفتن جای جدید.نمیدونم اگه به آدرس قبلی بفرستید به دستشون میرسه یا نه این موردو حتما سوال کنید این ادرس جدیدشه جایی که من حضوری رفتم:
بزرگراه شهید ستاری-بلوار شهید مخبری-تقاطع خیابان ایران زمین.
دوستان من در متن دادخواست 4تا دلیل ذکر کرده ام  چیز دیگری به نظرتون هست که فراموش کرده باشم
شکایت ما دسته جمعی با دوستانم هست
1: :طبق قانون هرکسی حق دارد دو بار در کنکور سراسری (دوره روزانه)پذیرفته شودو به تحصیل بپردازد.طبق بند(ج)شرایط اختصاصی راهنمای دفترچه ازمون سراسری95. 2: درحالیکه مقطع قبلی ما کارشناسی بوده و مقطع پزشکی و دندان پزشکی وداروسازی ودامپزشکی دکتری پیوسته(شامل سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد ودکتری به صورت پیوسته )می باشدو ما حق داریم بنا به اصل 30 ام قانون اساسی از مزایای تحصیل وآموزش رایگان در تمامی مقاطع تحصیلی (از جمله کارشناسی ارشد و دکتری که در رشته های پزشکی ودندان پزشکی و....به صورت پیوسته است وجمعا دکتری پیوسته خوانده می شوند)بهره مند شویم.علاوه بر مفاد اصل ۳۰ قانون اساسی در راستای تحصیل رایگان جوانان ایرانی تا حد خودکفایی هم چنین ماده ۷ لایحه قانونی اصلاح مواد ۷و ۸ قانون تأمین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب ۱۳۵۸ و ماده ۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال ۱۳۸۰ مبنی بر ممنوعیت دریافت هر گونه وجه از اشخاص حقیقی توسط وزارتخانه‌ها می باشد.که این بند دفترچه مغایر با موارد فوق است
3. طبق روال آموزشی هر فرد می‌تواند با احتساب4تا6 سال مقطع کارشناسی ـ3تا 5سال کارشناسی ارشد ـ ۴سال مقطع دکترا در مجموع از11تا 15 سال آموزش رایگان در دوران دانشگاه برخوردار باشد که در این مورد با کسر ۴ سال دوران کارشناسی حق تحصیل رایگان به مدت حدود 11سال دیگر محفوظ است
4.حق تحصیل رایگان براساس شرکت درآزمون رقابتی  ،ازحقوق اساسی تمام شهروندان جمهوری اسلامی ایران بوده وهست.و  فقط زمانی التزام به پرداخت شهریه مطرح میشود که حد نصاب قبولی در دوره های روزانه را نیاورده باشیم وخودمون داوطلبانه بخواهیم در ازا پرداخت شهریه ،تحصیل کنیم.ولی متاسفانه سازمان سنجش بدون توجه به قوان اساسی و ماده 30 این حق را به صورت غیر قانونی از ما گرفته است.

همه اینا خوبه اما بنظرم استاند به رای دیوان و اینکه خودتون گفتید طبق قانون اصلا قانون یوجود ندارد که مانع پذیرش در یک مقطع روزانه باشد از همه مهتر است ...
متن رأی شماره 9210090905800734 هیأت عمومی نیز به قرار زیر است:
" با توجه به این که مطابق ماده 7لایحه قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب سال 1358، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل کشور به صورت رایگان و در قبال تعهد خدمت برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند مورد حکم مقنن قرار گرفته و پرداخت شهریه در فرضی اعمال می شود که کسی مایل به تحصیل رایگان نباشد و در سایر قوانین دلیلی بر محدودیت تحصیل رایگان در مراکز آموزش عالی فقط در یک مقطع وجود ندارد
بنظرم اگه به این قسمت از رای استناد بکنیم به عنوان مهمترین دلیل بهتر است چون رای خود دیوان است..قاعدتا که نمیتونند رای خودشون را که 3 بار هم در شکایت افراد مختلف تکرار شده را بزنند زیرش!!!!وگرنه یعنی خودش خودشون را قبول ندارند بالکل!!!!
دوستان اگه کسی میتونه با نماینده مجلس یا وزیر علوم یا وزیر بهداشت ارتباطی داشته باشه یا با نزدیکانش مشکل رو بنویسه از بقیه هم به طریقی امضا بگیره و درخواستی بده خیلی خوب میشه و مشکلات رو هم بگه
سلام خدمت همگی

یه سوال داشتم.طبق قانون جدید کسانی که مدرک کارشناسی ارشد در رشته های دیگر داشته باشند و مایل باشند در رشته ی مثلا دندانپزشکی پذیرفته شوند در دانشگاه سراسری دوره ی شبانه هم این امر امکان پذیر است یا فقط دانشگاه بین المملی می توانند شرکت کنند؟
دندان ، دارو  و پزشکی شبانه نداره ، فقط روزانه ، ازاد و بین الملل
ضمن تشکر از پاسخ شما.برای رشته های دیگر مث پرستاری و بینایی سنجی فیزیو تراپی شبانه امکانش هست من که کارشناسی ارشد رشته ی دیگر دارم؟
5) مطابق مصوبه شصت و چهارمین جلسه شورای معین 90 ، پذیرفته شدگان در دوره های دکتر ای عمومی رشت ه های پزشکی، دندانپزشکی و /3/ شورای عالی برنا م ه ریزی علوم پزشکی مورخ 8 داروسازی و یا مقطع کارشناسی در شعب بین المللی دانشگاه های علوم پزشک ی ، حتی در صورتیکه در مقطع کارشناسی از آموزش رایگان برخوردار نبوده اند، ملزم به پرداخت شهر ی ه در مقطع قبولی می باشند. 6) دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر مجاز به شرکت در آزمون سراسری، از محل این مصوبه نم یباشند.

خواهشا یه نفر پاسخ بده واقعا کارشناسی ارشدا نمیتونن امتحان کنکور بدن و آیا میتونن شبانه تحصیل کنن یا خیر؟
دوستانی که دادخواست تنظیم کردن، بذارن تو وبلاگ ما هم استفاده کنیم.
منم هستم
سلام امروز رفتم تا از اون وکیلی که ازش خواسته بودم برام شکایت نامه بنویسه نامه را بگیرم که ازم تقاضای یه مبلغی را کرد که چشمام گرد شد بعدش باهاش دعوام شد و دویست هزار تومن پیش پرداختم پرید حسابی بغض گلوم را گرفت تو عجب مملکتی زندگی می کنیم.
چه بد: /کاش حداقل قبلش درمورد هزینش با وکیل صحبت وتوافق کرده بودین
به محمد صادقناراحت کننده است ولی با توجه به شکایات قبلی که به نتیجه رسیده میتونبم متنب شبیه به اون تهییه کنیم و تمام موارد را بیاوریم و به دیوان تحویل بدهیم.
به خانم بهار
خانم بهار شما شکایت را با وکیل دادیدن تا تنظیم کنه یا خودتون تنظیم کردید؟؟
دادخواست رو خودتون هم میتونید بنویسید
فقط سعی کنید به وزیر بهداشت ،نماینده مجلس ،وزیر علوم اعتراض تون رو با دلایل قانع کننده بیان کنید
یه نامه خودم تهیه کردم که واستون میفرستم
دوستان امروز از دادگاه پرسیدم گفت دفترچه کنکور و نامه دیوان را چون از اینترنت گرفتی نمیشه برابر با اصل کرد الان باید اونا را بدون تمبر بفرستم؟؟؟
به محجمد صادق
پس ما که میخواهیم این ها را ضمیمه کنیمبه دادخواست باید چیکار کنیم ؟؟
من به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کردم
امروز پیگیری کردم رفته بایگانی
شما هم میتونید اینترنتی شکایت کنید
https://shekayat.bazresi.ir
اگه میخواید تا براتون متن شکایت خودم براتون بفرستم
شاید بدرتون خورد
ایمیلم
md.mosallanejad@gmail.com

به مسلم
مسلم جان مگه نبادی یه دیوان عدالت اداری شکایت کرد از آنجایی که رای اش را مجبورن اطاعت کنندو  مهمتر اینکه 3 بار رای به نفع دانشجو ها دادن با قید های کاملا واضح؟؟؟
اعتراضات باید ادامه داشته باشه تا کلا اون بند از دفترچه برداشته بشه با توجه ب اینکه سه بار ب نفع دانشجوها دیوان زای داده...بچه ها امیدوار باشید
اگه بتونیم این موضوعو با رسانه ها در میون بذاریم هم خوبه، حسینی بای خوراکشه این کارا.
 دوستان عزیز در مورد تصدیق مدارک و تمبر با توجه به اینکه از سایت گرفته شدن برابر با اصل نمیکنن اما در راهنمای دیوان عدالت اداری آمده است:
در صورتی که تصدیق مدارک از سوی شاکی ممکن نباشد یا شاکی نتواند تصویری از آنها را ارایه نماید ذیل داد خواست ذکر نماید تا برابر تبصره 2 ماده فوق اقدام گردد.
(درپاسخ به محمدصادق عزیز)
((هان مشو نومید،چون واقف نئی از سر غیب***باشد اندرپرده بازی های پنهان،غم مخور))
دوست نادیده ی ارجمند،سلام.کفتارصفتانی مانند این آقای وکیل که بنظر بنده باید اسم او را ذلیل بنامیم،دراطراف ما فراوان است و دست قضای طبیعت از آستین قدرالهی بیرون خواهد آمد و پاسخ صاحبان اینگونه رفتارهای ناجوانمردانه را خواهد داد.پیشنهاد میکنم تصنیف مرغ خوشخوان استاد محمدرضا شجریان را بشنویدوبه آینده امید داشته باشید.چونکه با قاطعیت عرض می کنم آینده ی روشن وپرافتخار متعلق به شما وبنده وتمامی خوانندگان این وبلاگ خواهد بود.پس برادر گرامی،((همت بلند دار،که مردان روزگار***ز همت بلند بجایی رسیده اند))
دوستان من به وکیل دسترسی ندارم چطوری باید دادخواست تنظیم کرد؟ دادخواست های دیوان عدالت رو دیدم متون معمولا سنگین هستند و نیاز به تسلط دارن شما چیکار کردید؟
سلام دوستان
در جواب اصل:
من خودم نوشتم
متن شکایت خانم بهتاش و ... رو خوندم و خودم نوشتم
بچه ها اصلا متن نوشتن سخت نیست و نمیخاد سنگین بنویسید به وکیل هم نیازی نیست فقط و فقط وفقط باید مستندات و مدارکی که پیوست میکنید و استناداتتون به قوانین قبلی درست  و به درد بخور باشه همین.
واسه منم بفرستین اگه ممکنه
amirsiuki@gmail.com
من شخصا کلی برنامه ریزی کردم به شبه تمامشو به هم ریختن برای اعتراض هم اماده ام لطفا هرچه سریعتر پیگیری کنید هرکمکی ام براومد اعلام کنید همراهی میکنیم
اقای کارخیران کجایید؟شما دادخواستتون رو تنظیم کردین؟
دوستان برای ضمیمه کردن مستندات در خصوص دفترچه پارسال و امسال باید فقط همون صفحه ای که سنجش وضعیت لیسانس های روزانه رو مشخص کرده پیوست کنیم یا کل دفترچه رو؟ میشه همون پرینتی که از نت گرفتیم ضمیمه کنیم؟
به جز اون سه رای دیوان و دفترچه پارسال و امسال دیگه چه چیزهایی رو باید ضمیمه کرد؟ایا متن دادخواست دستی نوشته میشه یا باید تایپ بشه؟
سلا من فصل اول دفترچه راهنمای امسال و پارسال ارا دیوان قوانین تامین وسایل و امکانات اطفال و جوانان ایرانی را ضمیمه کردم متن هم بهتره تایپ بشه
ممنون اقای محمد صادق از پاسختون
خب اون برگه های دادخواست دیوان یه فرمت خاصی داره.اگه تایپ کنم چطوری روی اون برگه ها پرینت بگیرم؟
دوست عزیز میتونی از سایت دیوان برگه با فرمتjpg را بگیری ببری داخل ورد روشون تایپ کنی
خیلی ممنون از پاسختون
سلام من تو سایت یه وکیل که رای 1205 دیوان رو گذاشته بود دو تا سوال پرسیدم :
با سلام علی رغم صدور این رای در دفترچه کنکور 95 امکان تحصیل دانشجویانی که تحصیلات خود را در رشته ای به صورت رایگان به اتمام رسیده اند فقط در پردیس بین الملل و با پرداخت هزینه ای زیاد امکان پذیر است ایا این کار وزارت بهداشت اجرای رای دیوان است یا باز هم خلاف آن؟میتوان براساس این حکم به این بند از دفترچه (بند و) اعتراضی داشت؟متشکرم
سلام مفادا مشابه همان مقرراتی است که دیوان ابطال کرده لذا اگر به گفته شما چنین مقرره ای در دفترچه95 آمده باشد به نظر قابل ابطال است
با سلام و خسته نباشید و با تشکر از پاسختان، به نظر شما از نظر قانونی آیا امکان صدور رای مشابه برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در صورت شکایت وجود دارد؟
سلام با توجه به فرض سوالتون به نظرم امکان نتیجه گیری هست
............خودمم خیلی امیدوارم ان شاالله که نتیجه بگیریم
سلام دوستان شما  شکایتتون رو میفرستین یا حضوری میبرین؟با فرسادن ایا پیگیری میشه اصلا؟
سلام دوستان شما  شکایتتون رو میفرستین یا حضوری میبرین؟با فرسادن ایا پیگیری میشه اصلا؟
اینجا نمیشه بحث ها رو پی گرفت
آدرس لینک گروه تلگرام رو بدید
ادرس گروه تلگرام.لطفا جهت هماهنگی ملحق شید

https://telegram.me/joinchat/BMuXDwjrB5Hx6R6HFkQPbQ
سلام دوستان
من سال  93 پردیس قبول شدم.ولی به خاطر هزینه هاش نتونستم برم.امیدوار بودم امسال روزانه بتونم برم.با وضع این بند دفعی شوکه شدم.خیلی زحمت کشیدم ولی سازمان سنجش حواسش نیست که افرادی ممکنه سال ها برای قبولی برنامه ریزی کرده باشن .منم شکایت دارم.
  • یک معترض دیگر
  • سلام من هم به عنوان معترض این بند دفترچه جز آمار حساب کنید.
    سلام . من رو هم حساب کنید. من ورودی 89 روزانه کارشناسی ام و برای کنکور امسال ثبت نام کردم. در حال آماده سازی درخواستم هستم. 
    پاسخ:
    با سلام
    موفق باشید
    باسلام خدمت دوستان بچه ها منم جز معترضین این قانون حساب کنین.منم چهارسال در دانشگا روزانه تو رشته مهندسی برق تحصیل کردم حالا ک بیکارم وهیچ امیدی ندارم میخاستم دوبار کنکور تجربی بدم اما از وقتی این قانون جدید دفترچه رو خوندم واقعا ناامیدم چون هیچ پولی برای هزینه ندارم.خواهش میکنم راهنمایی کنید ک بکجا باید شکایت کنیم .اگرممکنه ی آدرس بفرستید.ممنونم
    پاسخ:
    با سلام
    لطفا عضو گروه تلگرام شوید و در گروه از دوستان کمک بگیرید
    به امید پیروزی
  • مهندس بیکار
  • سلام خدمت همه ی همراهان عزیز
    مهندس کامپیوتر نرم افزار هستم.یه سال تمام دنبال کار گشتم ولی بدون پارتی و سابقه کار تو 7 اسمون یه ستاره هم ندارم.تصمیم گرفتم نبازم و یه بار دیگه شروع کنم و کنکور تجربی بدم.خیییلییی با جدیت و با انگیزه داشتم میخوندم تا به این قانون برخوردم.یه روز تمام فقط گریه کردم.این ظلمه به خدا ظلمه.همه درها رو به روی ما بستن
    من اعتراض داااااارررررررررم
    پاسخ:
    با سلام
    دوست عزیز در نظر داشته باش گریه کردن در این مورد کارساز نخواهد بود و اعلام اعتراض در اینجا هم کافی نیست!
    انشاءالله شما با اقدام عملی(شکایت کردن) در جهت احقاق حقتون گام بردارید.
    به امید پیروزی
    با سلام.
    من مدت ها دنبال همچی فرصتی. بودم بنده هم اعتراض دارم و از شما حمایت میکنم.
    پاسخ:
    با سلام
    پس فرصت به وجود امده را غنیمت بدانید و با اقدام عملی(طرح شکایت در دیوان)خود و دوستان خود را یک قدم به هدف نزدیک تر کنید.
    به امید پیروزی
    سلوم منم هستم
    سلام 
    من 1 ماه دیگه ارشدمو تموم میکنم منم میتونم برا کنکور تجربی اقدام کنم؟منظورم تحصیلات رایگان هس،حدود 4و5 ماه پیش رفتم از سازمان سنجش پرسیدم گفتن که اگه قبول بشی باید بری پردیس یا آزاد،اگه راهنمایی کنید ممنونتون میشم
    پاسخ:
    سلام
    اول اینکه شما اگر مشمول سربازی باشیدباید قبل از تحصیل مججد سربازی رو انجام بدید...
    دوم اینکه در صورتی که لیسانس شما دوره ی روزانه باشه طبق قانون جدید تحصیل شما در مقطع دکترای حرفه ای روزانه ممنوع می باشد... مگر اینکه به دیوان عدالت شکایت کنید  و رای ابطال این ممنوعیت روبگیرید...
    موفق باشید
    سلام آخر این بحث ها ما بخونیم واسه کنکور 96 یا نه؟منم لیسانس از دانشگاه روزانه دارم میخوام واسه پزشکی بخونم 
    پاسخ:
    سلام
    اگر علاقه ی شما به رشته های پزشکی به اندازه ی کافی باشه 
    حتما در راه درس خواندن تلاش میکنیدو
    در راه شکایت کردن و برداشتن منع تحصیلی و معافیت از شهریه تلاش میکنید
    و حتما به نتیجه ی رضایت بخش می رسید...
    و اگر علاقه ی شما کافی نباشد ، هیچ مشکلی هم که در این راه وجود نداشته باشد شما به نتیجه ای تخواهید رسید...
    موفق باشید...
    سلام،  آقا منم میخوام کنکور 96 شرکت کنم، ولی با توجه به این دفترچه 95 میترسم برای سال 96 که دفترچه میاد، حق تحصیل تو پردیس رو هم ازمون بگیرن، حالا اگه قبول شدیم، با ی شکایت ب دیوان همه چی حل میشه یعنی؟؟ 
    ممنون لطفا ی چیزی بگین
    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز  مطمئن مطمئن مطمئن باش اوضاع از این بدتر نمیشه...
    این مصوبه ی متع تحصیل در دانشگاه دولتی هم بی پایه و اساس و غیر قانونیه و به احتمال زیاد اصلا اجرا نمیشه و صرفا یک عامل بازدارنده است!
    در صورتی که شما مقتدرانه در جهت احفاف حقوقتان تلاش کنید حتما به نتیجه ی رضایت بخش خواهید رسید...
    موفق باشید...
    منم میخوام اعتراض کنم الان باید چکار کنم
    پاسخ:
    با سلام
    اگر در این مورد عزم راسخ داشته باشید ،حتما از طریق دیوان عدالت اداری به نتایج خوبی خواهید رسید...
    راهنمایی بیشتر در گروه تلگرام ...
    موفق باشید
    سلام ببخشید امکان داره گروه تلگرام دوباره بفرستید تا منم عضو بشم
    پاسخ:
    سلام
    به زودی مشکل لینک حل خواهد شد..
    موفق باشید
    سلام 
    چرانمیشه واردگروه تلگرامی شد؟
    حداقل بگین نتیجه ی پیگیری هاچی شد؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    مشکل لینک به زودی رفع خواهد شد...
    موفق باشید
    چرا نمیشه عضو گروه تلگرام شد ؟ با این لینکی که گذاشتین نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    به زودی مشکل رفع خواهد شد...
    موفق باشید
    سلام . من هم می خواهم سال 96 شرکت کنم ، لیسانس روزانه دارم.
    لطفا آدرس گروه تلگرام رو بدید ، باور کنید تمامی لینک ها رو امتحان کردم همه خراب بودن یا بدشانسی من بود.
    ایمیل من : rezahamzehie@gmail.com
    پاسخ:
    سلام
    به زودی مشکل رفع خواهد شد...
    موفق باشید
    آقا یک گروه تلگرام زدن چقدر سخته مگه
    من یک گروه ایجاد بکنم تا لینکش رو تو وبلاگ قرار بدید؟
    بچه ها نیاز دارند تا با هم در ارتباط باشند
    پاسخ:
    با سلام
    من مدیر گروه تلگرام نیستم...
    اما به مدیر گروه خبر میدم که لینکو عوض کنن...
    انشاالله مشکل به زودی رفع میشه...
    موفق باشید
    تلگرامو راه بندازین یا یکی که میتونه اینکارو بکنه بعد لینکشو اینجا بزاره
    پاسخ:
    سلام
    لینک مشکلی نداره....
    موفق باشید...
    سلام به همه دوستان 
    منم کارشناس کامپیوتر هستم که میخوام دوباره کنکور شرکت کنم و پزشکی بخونم ،ولی منم مثل شما با دیدن این همه قانون متناقص سر در گم شدم ،من هم جز معترضین بدونید و ازتون خواهش میکنم شما که دستتون باز هست و میتونید به دیوان عدالت برید نماینده ما باشید ازمون دفاع کنید اجرتون با خدا 
    من کلا اعتراض دارم از به بسم الله بگیر تا صدق الله!
    سلام .من لیسانس روزانه دارم .از طرفی در کنکور 94 هم پرستاری روزانه قبول شدم و نرفتم .آیا میتونم در کنکور 96 روزانه پزشکی بخونم ؟ نمیشه به دیوان عدالت اداری شکایت کنم برا سومین بار قبولی در دوره روزانه و تحصیل رایگان ؟
    پاسخ:
    یا سلام
    دراین مورد بنده اطلاعی ندارم...
    موفق باشید...
    سلام کسی اطلاع داره شکایت خانوم بهار به چه نتیجه ای رسید؟؟؟یا شکایت بفیه دوستان  جوابش از طذف دیوان چی شد؟؟؟
    پاسخ:
    با سلام
    تا این لحضه دیوان عدالت در این رابطه رایی صادر نکرده است...
    موفق باشید...
    امروز دانشگاه منو ثبت نام نکرد و گفتن  مبخوان اسامی ماها ک رفتیم روزانه دکتری رو بفرستن برای وزارت بهداشت تا تصمیم بگیرن.با اون بدبختی دکتری قبول بشی روزانه حالا روی اب معلق باشی.کمال نامردیه ک ثبت نامیای پارسال دولتی ان دو پولی نمیدن.میگن اگه خیلی لطف کنه وزا ت تغییرتون میده ب بین الملل.چرا صدای ما ب هیچ جا نمیرسه.کو رای دیوان؟؟
    پاسخ:
    با سلام
    اگر برای محقق شدن حقتون مصمم باشید حتما به نتیجه ی مطلوبی حواهید رسید...
    به گفته های کارشناس های وزارت بهداشت توحهی نکنید و کار رو از روال قانونی پیگیری کنید...
    لطفا کمی صبور باشید...
    راهنمایی بیشتر در گروه تلگرام...
    موفق باشید...
    سلام. من لیسانس روزانه و کارشناسی ارشد آزاد دارم. در حال درس خوندن برای پزشکی 96 هستم. من هم نسبت به این موضوع اعتراض دارم و به طور قانونی از طریق یک وکیل خوب حتما اقدام خواهم کرد
    پاسخ:
    با سلام
    موفق باشید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی