لیسانسه های عاشق پزشکی

لیسانسه های عاشق پزشکی

لیسانسه های عاشق پزشکی

لیسانسه های عاشق پزشکی

قوانین سازمان سنجش برای دانش اموختگان لیسانس خواهان ادامه تحصیل در رشته ی پزشکی

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

اطلاع رسانی کنید!!!!

با سلام خدمت دوستان

امروز یک نظر خصوصی داخل وبلاگ دیدم که بخش قابل انتشارش در زیر امده است:


سلام

من دانشجوی تحصیل مجدد در رشته دندانپزشکی ورودی 93 هستم، علیرغم ابطال مصوبه فوق توسط رای 734 هنوز هم دانشگاه اقدام به اخذ شهریه از امثال ما مینماید
اگر شما وکالت ما را بپذیرید و در گرفتن حق خود کمکی به ما بکنید، علاوه بر دعای خیر و رضای خدا، مطمعنا هرکدام از ما جداگانه از خجالتتون درمیایم


بعد از خواندن این نظر من با هاشون تماس گرفتم و با هم صحبت کردیم
این دوستمون میگفت ما حدود 10نفر هستیم  که فبلا کارشناسی خوندیم و الان داریم دندانپزشکی می خونیم و همه در حال پرداخت شهریه هستیم !به ظاهر از رای دیوان خبر نداشتند و تاکنون هیچ اقدامی برای معاف شدن از شهریه نکردند و الان مصمم بودن که شکایت کنند و از حقشون نگذرند .
من وکیل نبودم که وکالتشون رو قبول کنم اما اونقدر که اطلاع  داشتم  از این موضوع ،راهنمایی شون کردم 
امیدوارم  این دوستان هر چه زودتر به حقشون برسند
دوستان هر چقدر می تونن این رای های دیوان رو اطلاع رسانی کنند و مطمئن باشن اطلاع رسانی در این مورد،حتما خودشونو در رسیدن به هدف کمک میکنه
به امید پیروزی

  • مهدی سعیدی

نظرات  (۲۷)

سلام
اگر این دوستان بتونن قانون و ابطال کنن باید تمام هزینه هایی که گرفته شده رو بهشون برگردونن
53751
برگردوندن هزینه ها توسط وزارت بهداشت بعیده.ضمن اینکه با وضع کنونی قاعدتا  این افراد باید خودشون شکایت کنن و دنبال حقشون باشن.البته افرادی هم هستن که خیلی برای پرداخت این شهریه ها مشکلی ندارن.بنابراین حوصله دردسر و شکایت هم ندارن.
واقعا که!!!!!
وزارت بهداشت داره بیشترین سو استفاده رو از بی اطلاعی افرادی مثل این دوستمون میکنه.
دوستان یک لحظه هم تلاش دست برندارید ما باید با همکاری هم این بند دفترچه رو باطل کنیم.
جهت اطلاع:چون من دستور موقت میخاستم،و دستور موقت روند سریعتری داره از شنبه پرونده ی شکایتم رفت برای بررسی.پیامش برام اومد.
به امید پیروزی.
منم انشالله میخوام امشب و جمعه بنویسم شنبه برم دیوان، به امید خدا درست بشه برای هممون
بچه ها میشه لینک اون اون سه تا حکم دیوان عدالت برا شهریه ها رو برام بذارید؟ ممنون
به زهرا خانوم
http://www.divan-edalat.ir/show.php?page=ahoshow&id=9503
http://www.divan-edalat.ir/show.php?page=ahoshow&id=9504
http://www.divan-edalat.ir/show.php?page=ahoshow&id=9856
ان شاالله نتیجه میگیریم

  • مطمئنا نتیجه میگیریم!!!
  • مشاور معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تعدادی از این افراد در سال‌های گذشته در دیوان عدالت اداری شکایت کردند و به صورت موردی رأی گرفتند و سازمان تامین اجتماعی آرای دیوان را اجرا کرد، اظهار کرد: اما تناقضی در آراء‌به وجود آمد و نهایتا هیات عمومی تشکیل شد و عملکرد سازمان تامین اجتماعی را مورد تایید قرار دارد و تاکید کرد که سال 24 و 25 باید مبنای محاسبه حقوق قرار بگیرد. درواقع دو سال آخر خدمت مبنای محاسبه است و نه دو سال آخر بیمه‌پردازی.

    شاید فکر کنید این بی ربطه ولی نه تو این خبر که برای امروزه و لینکش را میذاریم بعضی ها که از حقوقوشون آگاه بودند برای سنوات رفته اند دیووان و رای موردی گرفتند!!رای موردی یعنی از حقوقشون آگاه بودن اینها !!!!
    این هم لینکش
    http://www.khabaronline.ir/(X(1)S(2qvyfp1ql2xrhcncc4q5f3g5))/detail/513804/society/family

  • مطمئنا نتیجه میگیریم!!!
  • دوستان در دادخواست این بند رای دیوان باید مهمترین ادله ما باشه ...خب دیوان رای خودش را نقض نمیکنه
    خودش به صراحت تو رای اش که لینکش را میذارم گفته که 
    متن رأی شماره 9210090905800734 هیأت عمومی نیز به قرار زیر است:
    " با توجه به این که مطابق ماده 7لایحه قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب سال 1358، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل کشور به صورت رایگان و در قبال تعهد خدمت برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند مورد حکم مقنن قرار گرفته و پرداخت شهریه در فرضی اعمال می شود که کسی مایل به تحصیل رایگان نباشد و در سایر قوانین دلیلی بر محدودیت تحصیل رایگان در مراکز آموزش عالی فقط در یک مقطع وجود ندارد 
    از این مهمتر مگه داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://divan-edalat.ir/show.php?page=ahoshow&id=9856

    حتماااا نتیجه میگیریم.فقط پیگیری میخواد.همه شواهد و قوانین به نفع ماست.تنها یک قانون که قانونگذارش معلوم نیست حق تحصیل رو از ما گرفته.
    بچه ها کسی میدونه پاراگراف اول از بند و شرایط اختصاصی که گفتید مصوبه وزارت علوم هست، شماره قانونش و اینا چنده؟
    سلام.ی کروه ساختم تلکرام واس این مبحث.لطفا بیاید تا گردهمایی داشته باشیم و به جواب برسیم.لینک تلگرام

    https://telegram.me/joinchat/BMuXDwjrB5Hx6R6HFkQPbQ

    " احتراما ، اینجانب ........  فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ........... ، دوره روزانه دانشگاه .............. ، مورخ .......  ، متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال 1395 بوده و بر اساس موارد ذکر شده در ادامه شرح شکایت و پیوست های ارائه شده ، خواستار ابطال بخش دوم  بند (و) شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1395 میباشم. وزارت بهداشت در خصوص تحصیل مجدد دانش اموختگان لیسانس دوره های روزانه ، درمقطع لیسانس یا دکترای حرفه ای دوره های روزانه ی رشته های مرتبط با وزارت بهداشت ،به تعمیم چهل و پنجمین مصوبه ی شورایعالی برنامه ریزی پزشکی مورخ  7/12/1389 اقدام به تعیین شهریه کرد که طبق آن این قبیل از داوطلبان برای تحصیل مجدد ملزم به پرداخت شهریه های میلیونی می شدند و با وجود ابطال این مصوبه در رای734و به تبع آن735هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، وزارت بهداشت با استنکاف از اجرای این رای ها، شهریه ی مصوبه را هر سال به طورمیانگین100 در صد افزایش داد و سرانجام در سال1394 با صدور رای 1205 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری ، بار دیگر این مصوبه ی شورای عالی برنامه ریزی پزشکی ابطال گردید و در نهایت در دفترچه ی راهنمای ثبت نام و شرکت در ازمون سراسری 1395 سازمان سنجش این مصوبه حذف گردید و مصوبه ی زیر جایگزین گردید:

    و)با توجه به محدودیت امکانات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و لزوم توزیع عادلانه فرصت های موجود بین تمامی متقاضیان،پذیرش آن دسته از داوطلبانی که قبلا با استفاده از امکانات دولتی (آموزش رایگان) تحصیلات خود را در رشته ای به اتمام رسانیده اند در همان مقطع قبولی قبلی و همان دوره(روزانه)امکان پذیر نمی باشد . این قبیل از داوطلبان در صورت تمایل می توانند برای دوره ی نوبت دوم(شبانه) در همان مقطع متقاضی شوند و یا در صورت قبولی در دوره ی روزانه با پرداخت شهریه همانند دانشجویان دوره ی نوبت دوم در رشته ی مریوطه ادامه تحصیل بدهند .

    همچنین در خصوص رشته های گروه علوم پزشکی نیز با توجه به محدودیت امکانات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و لزوم توزیع عادلانه ی فرصت های موجود بین تمامی متقاضیان ، شرکت مجدد آن دسته از داوطبانی که قبلا با استفاده از امکانات دولتی تحصیلات خود را در رشته ای به اتمام رسانیده اند، در آزمون سراسری پذیرش دانشجو برای ورود مجدد به دانشگاه های دولتی و تحصیل در کلیه ی رشته هایی که پذیرش از مقطع دیپلم صورت می گیرد امکان پذیر نمی باشد.این قبیل از داوطلبان و متقاضیان در صورت تمایل می توانند صرفا برای تحصیل درپردیس های خودگردان و ظرفیت مازاد در رشته ها ی گروه پزشکی ثبت نام کنند و در صورت قبولی در آزمون سراسری با پرداخت شهریه ادامه تحصیل دهند . ضمنا مقررات مربوط به تعهدات و طرح نیروی انسانی برای رشته های مشمول مرتبط با گروه پزشکی به قوت خود باقی است.

    بخش اول ابن مصوبه مربوط به وزارت علوم است که این بخش مورد اعتراض اینجانب نمی باشد.

    بخش دوم این مصوبه مربوط به وزارت بهداشت است که در آن حق تحصیل مجدد دانش اموختگان لیسانس دوره های روزانه ، در رشته های مقطع دکترای حرفه ای مرتبط با وزارت بهداشت ( پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ) در دوره روزانه  به طور کامل گرفته شده است و این قبیل از داوطلبان تنها می توانند با پرداخت شهریه های میلیونی (در سال 1394 هزینه ی هر سال تحصیلی در رشته ی دندان پزشکی 160میلیون ریال می باشد ) داوطلب تحصیل در پردیس های خودگردان یا ظرفیت مازاد دانشگاه ها باشند که این مصوبه به دلایل زیر مورد اعتراض اینجانب می باشد :

    1)بخش دوم بند (و)دفترچه ی ثبت نام و شرکت در ازمون سراسری 1395 سازمان سنجش مغایر با اصل 30 قانون اساسی در راستای تحصیل رایگان جوانان ایرانی تا حد خودکفایی و همچنین ماده ی 7 لایحه ی قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تأمین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب 26/7/1358و ماده ی 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال1380مبنی بر ممنوئیت دریافت هر گونه وجه از اشخاص حقیقی توسط وزارت خانه هاست.( متن رأی شماره 9210090905800734 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری نیز به قرار زیر است:  مطابق ماده 7 لایحه قانونی اصلاح مواد 7 و 8 قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی مصوب سال 1358، تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل کشور به صورت رایگان و در قبال تعهد خدمت برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند مورد حکم مقنن قرار گرفته و پرداخت شهریه در فرضی اعمال می شود که کسی مایل به تحصیل رایگان نباشد و در سایر قوانین دلیلی بر محدودیت تحصیل رایگان در مراکز آموزش عالی فقط در یک مقطع وجود ندارد و از طرفی مطابق ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1380، دریافت هر گونه وجه، کالا و خدمات تحت هر عنوان از اشخاص حقیقی و حقوقی توسط وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی غیر از مواردی که در مقررات قانونی مربوط معین شده یا می شود، ممنوع اعلام شده است)

    2)مصوبه ی جدید وزارت بهداشت در این خصوص ،  داوطلبانی با شرایط اینجانب را ملزم به پرداخت شهریه ی پردیس های خود گردان می  کند. با توجه به اینکه مصوبه ی قبلی وزارت بهداشت در این خصوص نیز این قبیل از داوطلبان را ملزم به پرداخت شهریه ای مشابه با شهریه ی پردیس های خودگردان می کرد، در عمل مصوبه ی جدید با مصوبه ی قبلی تفاوتی نکرده و تنها حق استفاده از دوره های روزانه  در مصوبه ی جدید گرفته شده است و با توجه به این که مصوبه ی قبلی وزارت بهداشت در این خصوص در رای های 734 و 735 و 1205هیئت عمومی دیوان عدالت اداری غیر قانونی تشخیص داده شده است این مصوبه جدید نیز که محتوای عمل یکسانی با مصوبه ی قبل دارد غیر قانونی می باشد.

    3) بر طبق روال آموزشی هر فرد می‌تواند با احتساب ۴ سال مقطع کارشناسی ـ ۳ سال کارشناسی ارشد ـ ۴ سال مقطع دکترا در مجموع از ۱۱ سال آموزش رایگان در دوران دانشگاه برخوردار باشد که در این مورد اینجانب با کسر ۴ سال دوران کارشناسی حق تحصیل رایگان به مدت ۷ سال را در مورد خویش محفوظ می‌دانم.

    4)هزینه های مقطع دکترای حرفه ای بیش از 5 برابر هزینه های تحصیلی مقطع لیسانس می باشد بنابراین محرومیت تحصیل لیسانسه های دوره های روزانه ، در مقطع دکترای حرفه ای دوره های روزانه با دلیل «لزوم توزیع عادلانه ی فرصت ها ی موجود در بین تمامی داوطلبان » خود از مصادیق بارز بی عدالتی است.

    5) شورا یا مرجع تصویب کننده قانون بخش دوم  بند (و) شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1395 ، مشخص نگردیده است.

     

     

    بچه ها موفق باشید
    سلام دوستان اگه یه نفر موقع ثبت نام, داشتن مدرک کارشناسی رو بیان نکنه اونا ازکجا متوجه میشن؟ کسی میدونه؟
    سلام دوستان وقت همگی بخیر خداقوت. مطمعنن دراین راه باهم باشیم وکوتاه نیاییم پیروزی ازآن ماست حقیقتا روال کاراداره ها اینطوره که اکثرا نصف ونیمه ول میکنن ارباب رجوع ازبس پاسکاری میکنن مسولین عزیز. ولی شک نکنید بااین روند باطل میشه انشاالله درچندسال دیگه. درجواب دوستمون (محبی) بایدبگم باتوجه به کدسوابق تحصیلی (مدرک لیسانس شما ودانشگاه قبولیتون ثبت میشه به این کد)شما متوجه میشن همان کدی که موقع ثبت نام کنکور برای گرفتن وتایید ریزنمرات نهایی میگیریم ودرصورت تشخیص دوسال محروم ازکنکور تاجایی که من اطلاع دارم.اگه کسی ازدوستان اطلاع بیشتری داره دراختیارمون بزاره.یاعلی 

    سلام لطفا اگه کسی به نماینده های مجلس دسترسی داره اعتراض رو به گوش نماینده ها برسونه

    سلام
    من 6 ترم روزانه خوندم و دو ترم مونده درسم تموم شه.اگه با این قوانین موجود انصراف بدم میتونم روزانه انتخاب رشته کنم؟
    پاسخ:
    با سلام
    در صورت انصراف،منعی برای شما وجود نخواهد داشت.
    موفق باشید
    با سلام اون دسته از عزیزانی که شکایت کردن ایا حقشونو گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توروخدا جواب بدین من خیلی به جوابتون نیاز دارم اگه شکایت اونا به نتیجه رسیده منم شکایت کنم اگه نرسیده که منم نرم دنبالش
    پاسخ:
    سلام
    نتیجه ی شکایت ها هنوز مشخص نشده...
    به محض مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد...
    موفق باشید
    سلام به همه دوستان 
    من دیپلم کاردانش دارم و کاردانی رو روزانه آموزشکده های فنی و حرفه ای تموم کردم و کارشناسی رو از موسسه غیر انتفاعی ،الان از شما میخوام کمکم کنید که اگه من در رشته پزشکی قبول بشم دچار مشکل میشم یا نه فقط کسانی که کارشناسی پیوسته روزانه بودن باید شکایت کنن خواهش میکنم راهنمایی کنید
    ممنون 
    پاسخ:
    سلام
    هیچ محدودیتی برای تحصیل رایگان شما در رشته ی پزشکی وجود ندارد...
    موفق باشید

     

    سلام دوباره خدمت شما 

    لطفا این بند رو بخونید بهم راهنمایی بدید 

    "مطابق مصوبه شصت و چهارمین جلسه شورای معین شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی مورخ ۸/۳/۹۰، پذیرفته‌شدگان در دوره‌های دکترای عمومی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و یا مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و یا شعب بین‌المللی این دانشگاهها، حتی در صورتیکه در مقطع کارشناسی از آموزش رایگان برخوردار نبوده‌اند، ملزم به پرداخت شهریه در مقطع قبولی می‌باشند.""

    یعنی چی حتی در صورتیکه در مقطع کارشناسی از آموزش رایگان برخوردار نبوده‌اند، ملزم به پرداخت شهریه در مقطع قبولی می‌باشند.

     

     

    من با اون شرایطی که خدمتتون عرض کردم باید چکار کنم ،ملزم به پرداخت شهریه هستم یا خیر؟ 

    پاسخ:
    سلام
    این بند مربوط به سال های گذشته می باشد و امسال از دفترچه ی کنکور حذف گردیده است...
    هیچ محدودیتی برای تحصیل رایگان شما در رشته ی پزشکی وجود ندارد ...
    موفق باشید

    سلام خسته نباشید .خواهش میکنم منو راهنمایی کنید هرجا میرم جواب درستی به من نمیدن.من تیر 95 دانشگاه تموم کردم کارشناسی روزانه ولی فعلا کارهای فارغ التحصیلی و تسویه رو انجام ندادم و مدرکمو نگرفتم .من اگه الان درخواست بدم مدرکمو شبانه کنم باوجوداینکه قصد دارم کنکور 96 شرکت کنم و از رشته های علوم پزشکی رو بخونم بازهم باید پول بدم؟ اصلا الان میتونم درخواستم بدم برای مدرک شبانه؟ سوال بعدیم اینه دیگه سازمان سنجش منو روزانه محسوب نمیکنه؟ اگه دانشگاه علوم پزشکی استعلام بگیره من شبانه محسوب میشم یاهمون اولبار که روزانه قبول شدم دیگه توی سایت سازمان سنجش تغییر پیدا نمیکنه و شبانه نمیشم توروخدا راهنماییم کنین خییییییلب نگرانم
    پاسخ:
    با سلام
    دوست عزیز در سیستم اموزشی ما اصلا تبدیل مدرک روزانه به شبانه وجود ندارد و این کار امکان پذیر نیست...
    بر فرض این که شما با داشتن پارتی در دانشگاه این کار غیر ممکن را ممکن کنید باز هم ملاک سازمان سنجش کد رشته ای است که شما4 سال پیش پذیرفته شده اید و در سیستم سازمان سنجش کد رشته ی روزانه برای شما ثبت شده است...
    با توجه به این نکته که شما هنوز از دانشگاه فارغ تحصیل نشده اید در صورتی که تمایل به انصراف داشته باشید می توانید برای بحث انصراف اقدام کنید. این مورد هم تنها در صورت همکاری دانشگاه امکان پذیر خواهد بود به این شکل که شما با  استاد یکی از دروس ترم اخرتون صحبت کنید و متقاعدش کنید که نمره ی قبولی شما رو به یک نمره ی زیر 10تغییر بده تا شما دانشجو باقی بمانید و برای انصراف اقدام کنید...
    موفق باشید

    اسلام و تشکر بابت مطالبتون

    دوستان کسی در مورد ارشد روزانه اطلاعی داره شرایط چه جوریه؟

    من کارشناسی و ارشدم هردو روزانه بوده میخواستم بینم شرایطم واسه تحصیل رایگان پزشکی چه طور میشه ؟ منم در صورت شکایت میتونم امکانشو پیدا کنم با توجه به اینکه آخرین من قانونی فقط به لیسانس اشاره کرده بود.

    با تشکر

    پاسخ:
    با سلام
    در قانون جدید وزارت بهداشت  و همچنین در احکام دیوان عدالت تفاوتی بین دارندگان مدرک لیسانس و فوق لیسانس وجود ندارد.
    قانون گرفتن شهریه از دارندگان مدرک لیسانس به بالا توسط دیوان عدالت اداری ابطال گردیده و وزارت بهداشت گرفتن شهریه از این دست از دانشجویان را ممنوع کرده است و به دانشگاه ها ابلاغ کرده است و اگر دانشگاهی در حال حاضر طلب شهریه از دانشجو کند،دانشگاه مرتکب جرم شده است.
    اما در سال 95  تحصیل دارندگان مدرک کارشناسی به بالا  در رشته های علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت منع شده است.
    این مصوبه ی جدید وزارت بهداشت در هیچ شورایی تصویب نشده است و تنها نظر معاونت اموزشی وزارت بهداشت می باشد و به احتمال زیاد این مصوبه غیر قانونی می باشد و توسط دیوان عدالت ابطال خواهد گردید.
    دوستانی در این زمینه به دیوان عدالت اداری شکایت کرده اند و حدود 5 ماه اینده رای دیوان صادر خواهد شد.
    در ضمن امسال چندین نفر از دارندگان مدرک کارشناسی در رشته های گروه علوم پزشکی پذیرفته شده اند که تا این لحظه مشکلی برای ثبت نام این عزیزان پیش نیامده است و این جای امیدواری بسیاری دارد...
    شما در صورت تمایل به شکایت کردن،تا زمان انتشار دفترچه ی راهنمای ثبت نام کنکور(بهمن ماه) منتظر بمانید و بعد از ان اقدام کنید...
    موفق باشید...
    سلام
    من هم شرایط شما را دارم، تمامی مصوبات شواری عالی علوم پزشکی و آراء دیوان عدالت اداری در خصوص کنکور مجدد افراد با شرایط خودمان را مطالعه کردم.
    در هر صورت اخذ شهریه جایگاه قانونی ندارد. ولی باید منتظر دفترچه بعدی ماند اگر بند اخذ شهریه تکرار شد، نسبت به ابطال آن از طریق دیوان عدالت اداری اقدام  کرد.
    سلام و شب بخیر.توی سایت ها متوجه ابطال مصوبه سازمان سنجش شدم.من کارشناسی تغذیه دارم روزانه ولی به علت عدم تمکن مالی و این مصوبه جدید قید کنکور پزشکی رو زدم و شروع کردم به ارشد خوندن.الان نمیدونم چکار کنم ادامه بدم به ارشد خوندن تا دفترچه سراسری بیاد یا بشینم برای کنکور پزشکی بخونم.تروخدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم اینده ماها روی هواست
    پاسخ:
    با سلام
    با سلام
    طبق رای دیوان هیچ محدودیتی یرای تحصیل شما در دوره های روزانه ی رشته های پزشکی وجود تدارد...
    البته باید تا انتشار دفترچه ی ثبت نام کتکور 96 منتظر ماند و دید وزارت بهداشت چه طرح جدیدی واسه لیسانسه ها می گذارد...
    موفق باشید...
    با سلام منم لیسانس پرستاری دارم روزانه خوندم...تصمیم گرفتم دوباره کنکور بدم واسه پزشکی،الان با این اوضاع نمیدونم چیکار کنم،عملا ارشدم  نمیخوره،اگه الان شروع کنم به خوندن تا دفترچه ی 96 بهمن ماه بیاد اگه بازم شرایط اونطور باشه اینهمه هزینه الکی...موندم چیکار کنم کاش همه چی درست شه،..راستی چرا نمیشه از طریق لینک وارد گروه شد؟چیکار کنم،میخوام توو گروه باشم..
    پاسخ:
    با سلام
    لینک گروه برایتان ارسال گردید...
    موفق باشید
    سلام آقای ادمین،امیدوارم که حالتون خوب باشه!
     من هنوزم منتظر جواب سوالام هستم (اینکه با این رای جدید دیوان عدالت اداری، من با داشتن مدرک روزانه کارشناسی و ارشدم بازم میتونم تو دوره روزانه تو رشته پزشکی ادامه تحصیل بدم یا خیر؟!)چون خیلی برام مهمه و یه سوال دیگه اینکه من دیپلمم رو رشته ریاضی بودم با این دیپلم ریاضی میتونم تو کنکور تجربی شرکت کنم؟؟(اگه لطف کنید و زودتر جوابم رو بدین ممنونتون میشم)
    پاسخ:
    یا سلام
    در مورد رای دیوان باید بگم که این رای کلا ممنوعیت تحصیلی در دوره های روزانه   رو برداشته(چه لیسانس و چه ارشد) اما قوانین وزارت بهداشت هر سال تغییر میکنه و هم لیسانسه ها و هم ارشد ها باید تا بهمن ماه(زمان انتشار دفترچه ی ثبت نام کنکور) منتظر باشند تا قانون جدید وزارت بهداشت معلوم بشه...
    با دیپلم ریاضی می توان در  کنکور تجربی شرکت کرد...
    موفق باشید...

    سلام بچه ها خسته نباشید   ببخشید بچه ها قانون مربوط به مشمولین طرح هم حذف شده؟؟؟ من دانشجوی ترم 8 پرستاری هستم و شامل قانون طرح اجباری  ولی دوباره میخوام کنکور بدم میخواستم ببینم قانون مربوط به طرح که در بند و هستش حذف شده یا نه؟؟ یا فقط قوانین مربوط به شهریه از بین رفته
    پاسخ:
    با سلام
    قانون مربوط به طرح پابرجاست...
    موفق باشید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی